Monday, January 24, 2011

Perggghhhh... mmg menyirap

huh!!!!!! sakit giler hati bila tgk FB minah indon sorang ni.. syok dok layan suami orang.. yg suami orang tu pun satu... gatal nak mampus... bini kat rumah tu buat cam tunggul lak.. mcm lah bini tu tak der hati..tak der perasaan....

oppppsss...oppssss... korang jgn salah paham pulak ehh... ini bukan masalah aku n my laling... ini FB orang lain.. tapi still ada sangkut paut ngan sedara aku... mmg kesian lah kat wife dia.. dah lah tengah mengandung... laki dia leh syok² cari betina lain kat luar... bongokssssss sungguh...

n3 ni bukan aku nak jaga tepi kain org... tapi cuma untuk ingatan diri aku sendiri... belajar lah terima pasangan masing² seadanya... jangan nak cari kekurangan pasangan jer... tapi perbaikilah kekurangan diri sendiri...




kalau lah empunya diri terbaca blog aku nih, ada pesanan untuk kamoo....

- 1st... so sorry okeh.. aku terpaksa wat n3 nih... hrp² sangat kamoo terbaca... sbb aku dan kamoo mmg tak pernah borak bersama...
- harap² kamoo tak marah aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: