Monday, January 24, 2011

~ Kete lagik ~

Tak habis² lagi aku nak citer hal kete nih... Aku sebenarnye tak berapa paham sangat dengan orang yg suke lowed kan kete ni.. mmg aku tak paham kat mana best nyer bawak kete yang konon² cam menyarap kat atas jalan tuh..

Nak kata nampak cantik, aku rasa biasa jer.. tak der lah cantik mana pun.. nak kata best sangat naik kete nih pun, tak der jugak... tp tak paham kenapa org minat nak buat camtuh... aku rasa banyak tak best dari best... jumpa bonggol/bumper kat jalan kan dah payah...

Aku dah lah phobia nak slow² sgt kat bumper tuh.. coz sebelum ni kete aku pernah di langgar kat bumper tuh... aku ni takut kalau kete terseret, sbb tu lah slow.. yg mamat mangkuk belakang aku ni pulak tak reti slow... dah tau ada bumper lagi mau laju... pastu siap marah aku pulak.. apasal aku slow sangat.. sbb tu lah dia terlanggar aku...bongokssss!!

Mesej kat hubby aku....
- adoiiyai... payah lah bawak kete u tu... adjustlah adjustable tuh... dh banyak kali terseret kat bumper..
- nak naik bukit kat umah mak pun tak lepas...
- plllsssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: