Wednesday, January 26, 2011

Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011

Ni lah dia, tuan empunya blog... comel kan.....
ermmm..... nak join.. nak join.... huhuhu sambil meloncat² kera...
sesaper yang nak join pun masih boleh lagik tau...

Tarikh tutup: 30 Januari 2011 12.00 PM

senang jer nak join.....
Pertama... Buat satu post pasal segmen ini dengan tajuk 'Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011' Kemudian masukkan gambar header kat atas tu supaya blogger yang belum mengenali saya .. boleh kenal. Bak kata peribahasa .. tak kenal maka tak cinta! ..

kedua .. Create satu link ke blog ini. Bukan dua dan tiga .. hanya satu sahaja. Tapi kalau rerajin nak letak sepuluh pun .. saya tak kisah. Lagi suke ada la!

Ketiga .. Pastikan anda meletak link blog ini diexchange link ataupun bloglist blog anda. Nanti kalau saya datang check dan link tersebut tak ada .. maka secara automatik .. penyertaan anda digugurkan!

Segmen ini anya terbuka kepada warganegara Malaysia sahaja. Jadi kalau nak join and get some traffic from here .. saya mengalu²kan anda untuk join. Tapi kena ingat .. blog saya nie tak lah banyak trafik macam blog famous yang lain. Jadi ..jangan mengharap sangat k!

Ada pesanan skit dari Anastasyea  :
Kalau dah tersenarai nanti .. rerajin la update blog anda ye! Saya hanya boleh membantu setakat yang termampu sahaja!. Sebelum saya lupa, bila dah siap nanti .. letakkan link post tersebut kat bahagian komen post ini ye!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: