Sunday, January 23, 2011

Koleksi Kasut Dato Siti Nurhaliza

 uhuhuu... artis kesayangan ramai.. Dato Siti Nurhaliza Taruddin...
Aku rasa kalau setakat adik² yang kat luar sana mmg ramai lah yang jadikan Dato Siti ni idola mereka...sumer kalau boleh nak jadi cam beliau.. dengan cantik nyer, lemah lembut nyer, baik nyer.. hhhaaa.. kira package lah.. .. tapi n3 ni cuma nak share koleksi kasut beliau...

korang layanlah gambar kasut nih... agak² beriban² tak duit habis nak beli kasut nih??? huhu.. tepuk dada tanya selera....



dari kiri (clockwise) silver Stuart Weitzman, peep toe Stuart Weitzman,Gucci & Bernard Chandran



Gucci

Bernard

Bagi aku kasut yang paling memikat selera aku, kasut Gucci tuh.. cam seksi jerk... i loikkee.... tp aku mmg haremm tak leh pakai kasut tuh.... tp apa² pun aku mmg suka kasut tuh...

sumber gambar  :  anje

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: