Sunday, January 23, 2011

~ Header Baru ~


uhuhuhu... semalam seharian aku dok mengadap pc... maklumlah hari cuti.. lagi pun tak der nak kemana²... habislah hari hujung minggu dengan blogwalking.. banyak gak aku tengok header² blog blogger ni yang cun².. mak oiii.. mmg geram giler.. super kretip dorang nih... aku pun yang pandai tak seberapa nih, teringin gak nak wat header ni sendiri.. buat punyer buat, jadi dptlah hasil yang macam kat bawah nih.. walaupun banyak lagi kekurangan nyer di sana sini, tp aku tetap puas hati.. sebab hasil kerja tangan sendiri.....




Nak citer skit, malam tadi masa Ariq dok menggodek tepon aku, dia nampak lah header nih. pas tu terus dia tanya...

Ariq : "Ni saper" (sambil tunjuk kat gambar aku)
Mami : "Mami lah............"
Ariq :  " Ni??????? (tunjuk gambar daddy plak)
Mami : "Daddy lah........ kenapa abang tanya??

pastu dengan laju nyer trus dia bagitau kat aku

"Gambar Ariq tak der pun...."

hhhhheeeee..pastu aku sengih² jerk kat anak aku tuh... dan² jerk abang ni tau.... dah lah mami dia 1st time wat mende alah nih... itu pun dah berjam² dok depan pc... tak perlah.. aku cakap kat dia.."tadi gambar abg tak der... nnt kalau ada mami letak k.... huhuhuu

1 comment:

  1. bling bling u header dia..
    comel...
    ha ha ha ha...siap kena soal siasat ngan si ariq yer coz' gambar dia takde...takpe
    Ariq, walaupun kat header tu takde gambar Ariq, tp kat entry sure banyak gambar Ariq...

    zana pun baru tukar header and template....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: