Friday, January 21, 2011

Buang maso den yo!!

Semalam Cuti Thaipusam...
Ingat nak dok mengemas umah... tp hubby nak gi beli barang kete.. aku lak menyibuk lah nak ikut.. ingatkan beli barang tu kejap jerk... rupanya, dari pagi sampai ke malam.. bertapa aku kat kedai tuh... siott jerk... kalau aku tau cam tu nyer lama, mmg sumpah aku tak ingin nak ikut... huh!!... membuang masa jer...

Keluar umah dalam kol 10 lebih... terus g sunway kot tempat tuh.. mmg area tu berlambak kedai aksesori kereta.. memula g 1 kedai tu, hubby beli aper pun aku tak tau nak menyebut nyer.. dia letak kat engine depan.. pas tu g pasang.. adalah dlm sejam lebih aku menunggu.. ingatkan dah settle.. huuhu.. dah meloncat² dlm hati dah.. ingat nak ajak g beli sandal... tak sempat nak cakap lagi, hubby dah singgah kedai 1 lagik... sabo jer lah...

ni dia benda yg di pasang semalam.. yg melekat kat bateri tu n filter...


Rupanya ada lagi 1 benda yg dia beli nak kena pasang, tak silap aku filter kot nama dia... eiiiiiii, dari tengahari aku menunggu... sampai mlm baru siap.. Ariq pulak sambil menunggu kete daddy dia siap, habis dia melantak nasi goreng tauke kedai tu... pastu tauke tu siap offer karipap lagik...

Nasiblah Ariq tak meragam sangat... kalau tak mau nyer kena penampar otomen mummy dia... huhu..


so, pengajarannya, lepas ni nak biar hubby pergi sendiri ker ataupun nak ikut... huhuu... lu pikir lah sendiri!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: