Wednesday, January 26, 2011

PasAr MaLam ~ Selasa ~


Petang semalam lepas balik keje, Si kecik Ariq Danish ajak kitaorg jalan² petang naik lori... hhaaa... sejak ada lori ni, Ariq dah tak berapa mau naik kereta... asyik nak naik lori jerk....huhuh

Tapi bukan tu yang aku nak cerita.. huhu.. sedang kami pusing, nampak ada pasar malam baru.. huhu pelik gak... sebab selalunya pasar malam kat situ hari ahad... pastu, aku terus ajak hubby pergi pasar malam tuh...

 Ronda punya ronda kat pasar malam tuh, nampak lak ada 1 kedai yang jual sayur² kampung... ehheee.. aku mmg peberet sayur kampung nih... ada beberapa jenis sayur n ulam kamgpung yang aku perasan...

Cendawan Kukur

Ulam Tenggek Burung

Jering

Pucuk Paku

Pucuk Paku Merah

Dalam banyak² tu, aku mmg berkenan sangat nak makan cendawan kukur tuh... sebab aku rasa cendawan ni mmg payah sikit nak dapat.. ada musim² tertentu jerk... so rembat lah 2 piring... sepiring pakcik tu jual RM2.. boleh lah.... 

Malam tadi dapatlah kami sekeluarga makan cendawan kukur goreng cili api + ikan bilis.... hhheee.. sedap gak.... **** perasan lebih aku nih..

Sebenarnya hubby aku kata nak suh masak lemak cili api... memandangkan kat umah santan dah habis.. serai pun tak der... jadi tak dapek den nak nolong ehhh yo... next time yer syg.... Sowiieeee....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: