Monday, November 2, 2009

99HTN

huhuhu... kesian kat aku..... tak perasan nama ada dalam check list http://loseweight-chaiyok.blogspot.com/2009/10/senarai-peserta-99-hari-tanpa-nasi.html kesian jer kat aku.... nasib aku g balik blog tuan punya contest (tak silap aku kak zel... kalau aku silap saper² tau tolong betul kan k..)....... sekali tengok ada nama aku .... yaaaahhhhoooooooooo gembira nyer...



aku akan cuba untuk menepati syarat² dalam contest nyer...... aku dah baca tadi.. tapi untuk tidak melupakan aku... aku copy paste jer kat sini... bukan aper.. untuk peringatan diri sendiri... takut terlupa.....


inilah pesanan dari penaja untuk semua peserta..:-



Oleh itu.. PESANAN-PESANAN TERAKHIR SBLM 1 NOVGAMBAR jangan lupa.. dah bagi 3 cara utk hantar, pilih salah satuBoleh hantar mulai 1 Nov hingga 5 Nov (tak anta disqualified)Jangan lupa letak NO.DIRI berpandukan senarai peserta



1- emel - k.aisy@yahoo.com
2- MMS - 012-5865752
3- Publish dalam blog sndr



NASI jangan makan hokay smpi 7 Feb 2010.Kalau makan.. sila PUBLISH dalam blog masing-masing :-



Gambar apa yg di makan
Di mana makan
Kenapa makan
Nyatakan kekesalan anda

PEMAKANAN
Sila amalkan pemakanan sihat..
Nak turun berat bukan dengan TIDAK MAKAN..
Sila Makan !!!
Sila Bersenam !!!
Sila Minum H2O banyak-banyak !!!

Jangan ambik jalan mudah dgn makan pil bukan2
Seperti Duromine..
Ketahuilah.. bila kita tak makan pastu ngap Duromine..
Kesannya adalah SANGAT DAHSYAT !!!

SABAR ye kawan-kawan sekalian..
Bila dah 1-2 minggu tak makan nasi..
Pelbagai simptom2 akan muncul..
Lebih2 yg berat lebih 100kg..
Nnt akan ada gejala nak pitam.. menggigil..
Badan berangin.. Loya.. Takde tenaga..

NAK TARIK DIRI sila maklumkan kepada penganjur...
Tetapi anda tetap kena bagi RM10.00 @ hadiah kepada pemenang...

HADIAH
Minimum RM10.00. Sangat digalakkan beri hadiah berbentuk...
Bukan bagi cash... Tapi ini ikut kehendak masing-masing..

Bila dah habis nanti..
Peserta-peserta yg kalah jgn wat tak reti pulak ye..
Janji RM10.00 tetap janji..
Yang dah janji nak beri hadiah @ baucer...
Tak payah laa kasi dah RM10.00 tu hokay..

JANGAN TIPU
Jangan disebabkan hadiah yg semakin lama semakin lumayan..
Mungkin ada peserta Gelap Mata..

INGAT !!!
Tujuan asal kita semua adalah nak turunkan BERAT BADAN
NASI mmg telah diketahui adalah pemusnah diet..
Mgkn selepas 99 Hari Tanpa Nasi kita akan jadi tegar..
Dan tak makan nasi lagi selama-lamanya..

HIDUP SIHAT KELUARGA BAHAGIA !!!

APA JADI PADA HARI KE-100 ?
Kita ENJOY !!! Makan nasi puas2 smpi pusat tersembul :))


ITU LAH PESANAN DARI PIHAK PENGANJUR..... (Harap² aku akan dapat mengikuti contest ni sampai habis... tak nak separuh jalan..........AMINNNNNNNN)

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: