Wednesday, November 18, 2009

n3 lepak²

Setakat hari ni dah 18 hari aku tak makan nasi.... ingatkan dulu mati.... tak pun rupanyer.... nak citer pasal kantoi.. dah banyak kali dah terniat nak batalkan jer join 99HTN.... nak² time kena marah.... mmg nasik jer yang aku nak telan.... tapi alhamdulillah..... aku masih dapat atasi kehendak tu... SYABAS tuk diri aku sendiri.....
@#$%^%$&*()_(&*+_^%^$$##^()(^&%#$@!~@#$^<>?":{}+_}{)&&^**
Pada kengkawan yang ada menu² diet tu kongsi² lah yer.. tekak aku nih dah naik bosan dah... asyik telan bihun tomyam, bihun sup..... sesekali rasa lah jugak lempeng... kalau leh kering cam bihun ok gak.... ini sama jer..... APA NAK MAKAN NIHHHHH.........
@#$%^%$&*()_(&*+_^%^$$##^()(^&%#$@!~@#$^<>?":{}+_}{)&&^**
sambil² tak makan nasik nih... usaha menguruskan badan adalah ikut kelas aerobik... alhamdulillah 2x seminggu... happy giler.... sumer geng² kat situ sporting.... dan gerak tari nyer tak lah sekelam kabut mula² dulu... oklah... walaupun tak secantik cikgu ida n cikgu nora punyer step.... hari jumaat ni ada kelas lagi..... dah tak sabar rasa nyer..... harap² berkat aerobik ni, aku dapatlah menggugurkan peluh² jantan kat badan aku yg dah tersimpan selama berpuluh tahun nih.....
@#$%^%$&*()_(&*+_^%^$$##^()(^&%#$@!~@#$^<>?":{}+_}{)&&^**
oklah... cau cin ciiiiiiii

4 comments:

  1. good luck yer sis...i pun kekadang kalu tgh hangen tetiba jer nak makan NASI.,..huhu

    ReplyDelete
  2. wah bagusnya...bertahan kak nie...

    ReplyDelete
  3. heheheh.... kehendak akak ni masih terkawal lagik.... harap² sampai habislah contest nih...

    walaupun berat tak turun banyak.... nampak kurus sikit pun jdlah

    ReplyDelete
  4. insyaallah mia doakan yg terbaik kak..

    plz...give me ur emel..nk private my blog...just for inviting reader only..tq ..at my blog k

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: