Thursday, November 19, 2009

WHAAAAAAAAAAAAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingat tak korang.. hari tu aku citer pasal HONDA STREAM RSZ... kali ni aku ada N3 baru laks... masih lagi kategori HONDA..walau pun aku cuma pakai MPV kecik jer skg nih... tapi aku berhasrat tuk memiliki sebuah MPV yg besar sikit dari JAZZ.... warna pilihan PEARL WHITE
Tengok sajer dengan interior design kete nih... hati saper yang tak berkenan... power siut.. rasa cam bawak kapal terbang lak (mcm aku pernah bawak kapal terbang)... dengan kedudukan gear nyer tu... rasa cam nak naik ke bulan pun ada...
sedikit spec cincai dari aku :
~ leather seat
~ sport rim 18"
~ sunroof
~ reverse camera
~ tak der handbreak k.... ader leg break jer...
.
sepanjang aku ronda² KL hari tuh, cuma 4 biji saja yang aku nampak meluncur atas jalan... mungkin yang lain parking kat umah jer kot.... kete cantik.....

macamana pulak dengan pandangan dari sisi nih.... sport rim 18" tuh.... improve sikit dari Jazz aku..hanya 17"... walaupun kekurangan kete nipada aku hanyalah spoiler nyer... tapi yang lain memang tip top... Jangan tak tak caya kereta ni siap ada sunroof lagi tau... n yang paling penting reverse camera pun ader.... Haiiiiiii... tak tidur malam lah aku.... zaman bila lah nak dapat beli kereta nih....
.
Tak silap aku kereta ni yang imported from Japan murah sikit.. kalau nak beli yang local Malaysia punya harga dia RM200k lebih... kalau recond +/- RM150 and above... mcm² spec ader...


.



Lebih memikat hati aku lagi.. dia punya lampu yang sepet tuh... sexy siut.. mata putih lak tuh.. mengusik di kalbu...
.


Ekzos dia original memang ada 2.. kiri & kanan... so korang dah nampak kan... kete apa nih.. bagi yang belum tahu lagi...
.
Nama dia ialah : Honda odyssey 2.4 absolute 200bhp
.

Tapi kalau kete ni jadi kete aku, mungkin aku namakan dia ........ ermmm tak tahulah lagi... nanti jer lah aku fikirkan.... nak beli pun ntah bila.... perasan jer lah lebih aku nih,....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: