Thursday, November 12, 2009

chaiyokkk !!!!!! chaiyokkk !!!!!!!

Hi Olssss,
lama giler tak update blog nih.... bz sungguh.....
tapi aku ada story nak share ngan korang sumer..

cabaran dalam mengharungi 99HTN (99 Hari tanpa Nasi) Contest...
weekend yg lepas paling menguji tahap kesabaran aku...
Aku terpaksa memasak lauk kegemaran aku.... " SAMBAL SOTONG "
hampir² aku nak termakan nasi di depan mata.....
demi 99HTN..aku terpaksa buat² buta sekejap kat nasi....
belasah sotong tu cukup² pastu blah dari meja cepat²....
kalau tak....................KANTOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pastu, malam semalam.. hubby pulak nak suh masak.....
lagi satu lauk PEBERET aku... " ikan sungai masak asam pedas ".....
nyaris jer.. periuk nasi sebelah jer plak ngan aku tuh.....
aduhhhh...... untuk tak mengkantoi kan diri aku sendiri...
aku makan goreng pisang cicah ngan asam pedas tuh....

99HTN ni betul² mengajar aku erti kesabaran & kejujuran..

walaupun aku mmg pelahap nasi.... tapi pas masuk contest nih,
semua nya telah berubah.... sehingga ke hari ini aku masih steady lagi...
tak sentuh pun nasi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: