Tuesday, November 3, 2009

MENU PAGI NI ~ 03 NOV 2009

Pepagi lagi aku dah bangun... semangat nih.... aper lagi... MASUK SAUNA lagi..... perghhhh ...berpeluh 1 badan.... pas tu baru g mandi....


Untuk breakfast pagi tadi aku beli kat tempat biasa, selalu nye beli nasi putih lauk paru... tapi pagi nih, aku beli bihun goreng + daging sambal... air pulak aku wat sendiri jer kat opis... teh o...



INGAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
say NO pada NASI hockayyyyy


~ korang tengok ar minyak nyer..... ~


tapi malang nyer, pagi nih.. aku tak leh nak habiskan bihun ni..... tak larat nak telan...






~jarang² ni aku makan tak habis ~





kalau selalau cam nih...bagus gak kan.....



Untuk petang pulak.... aku keluar office dlm kol 5.30pm... awal lagi nih.... tapi hubby dah lapar sangat.. lagipun dia tak berapa sihat.. jadi aku offer dia tok belanja makan petang tuh...





so, kitaorg pergilah makan kat De' Muara (Area Putra Perdana gak nih).... sedap jugak makanan kat sini... tapi aku kat pantang makan nasi so aku pesan lah makanan peberet aku...




~ bihun tom yam ~

aku mmg makan semua jenis mee @ bihun dengan SOS, kalau tak der SOS ..HAMPEH


Air dah semestinyer TEH O PANAS

DAN, aku juga tak suka pesan TEH O Suam... sebabnyer... sementara nak tunggu makanan sampai, air pun dah sejuk....... TAKTIK JER NIH!!!!!!


~ Untuk makanan sampingan pulak, aku order keropok... ~


Untuk malam pulak... aku makan epal merah ni cicah dengan asam boi JAMBU88, sedap....... tapi bukan aku sorang... anak ngan bapak pun join skali....



~ epal yang dipotong ikut suka ~

(ada aku kesah.... )

~ asam boi JAMBU88 ~

(abaikan tangan sikecik aku nih, dia bukan makan buah..makan asam jer )


cukup lah sehari aktiviti 99HTN aku....

sambung esok... CAU CIN CIIII






2 comments:

  1. CayOoooOOokkk kaka yana!!!!!!!!!usaha tangga kejayaan..jgn berhnti untuk berusaha!!!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: