Monday, November 30, 2009

~~ Baru belajar edit gambar ~~



Hari ni aku belajar sikit² edit gambar guna picnik... ini adalah hasil nyer... gambar yang kat atas tu gambar Ariq, Ecah n Iman... gambar ni aku ambik masa kami pergi hari kanak² yang diadakan kat Pusat Aktiviti Kanak² Taman Putra Perdana....





Gambar ni pulak gambar Ariq aku ambik masa ondeway nak g umah SIL kat Ampang... anak aku ni memang payah skit nak suh pandang camera.... menyampah agaknyer... mak dier jer yg tak faham².... hehehhehehhhh :)



So, cam ner....??? berjaya ker aku meng"edit" gambar² nih... hehehe... hentam jer lah.... janji aku suka..... i likeeeeeeeeeeeeeee......

1 comment:

  1. nak tanya la yanna...nak tahu awk pakai web ape yew yg edit gambo nih. mcm saya guna picasa je. ctk la....

    nti bg tahu kat link saya yew!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: