Friday, November 20, 2009

~ ANAKKU CERIA GIVE AWAY CONTEST ~

sticky mode entry
Closing Date : 22 Nov 2009
Ini ada 1 lagu contest anjuran http://mystory-noriza.blogspot.com .Segala syarat² penyertaan ada bolehlah ke link ini ok...
.
Untuk contest ni aku letak gambar anak sedara aku.. Nama nya Nur Izzati Syazwani, nama samaran dia Zati... ada jugak yang panggil wani...... gambar ni aku ambil masa balik kg hubby bulan lepas (masa ni umur dia 4 bulan)... so skg umur dia dah 5 bulan... memandang aku tak tau nak balik kg lagi bila, so aku pilih the best of pic from my own collection tuk join contest nih....
.
Minah kecik nih mmg pemurah dengan senyuman.. pantang di tegur.. pasti tergelak.....
.
So, bagi korang yang belum join contest nih, jom ramai² kita memeriah kan nya...
.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: