Thursday, November 12, 2009

AEROBIC CLASS


Dalam menyahut cabaran 99HTN ni, bukan setakat tak payah makan nasi jer.... tapi tuk sihat kita kena lah bersenam betul tak.... Nak harap gi jogging sengsorang memang jangan harap lah....
.
.

Untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan aku nih... aku attend aerobic class...
1 minggu 2x class... 8.30pm ~ 10.00pm... mencurah jugaklah peluh aku kluar walaupun step aku ntah aper².... yg penting peluh tu..... tapi best jugak kalau dpt ikut step tarian tuh.... insyaallah aku cuba..,.
.
.

1st time join class ni... semua gerakan sumbang aku kluar... pedih mata cikgu pandang aku menari agak nyer.. (sowie yer cikgu, tak terniat pun nak memedihkan mata cikgu.. huhuhuhuh), tapi mmg aku nih... cam kayu.... pergerakan mengalah kan jantan... jantan lagi handal dari aku.... agak nyer lah.......
.
.

so, malam esok ada class lagi.... harap² ada improvement..... TUNGGUUUUUUUUUU
.
.
AMIN.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: