Tuesday, November 3, 2009

MENU SEMALAM ~ 02 NOV 2009

Pagi semalam disebabkan aku tak perasan yang aku dah termasuk dalam list tu.... jadi aku telah membaham sebungkus nasi putih + lauk paru ... gambar pun tak snap sebab tak tahu k... sowie Kak Zel.....



selepas menjelajah blog Kak Zel , konon² nak tengok berapa ramai yang dah join.... sekali tengok nama aku pun ada....



so, petang semalam aku rembat Bihun Tom Yam kat Raizan (Area Putra Perdana).... sedap.....






(tapi aku tak faham kenapa gambar ni jadi cam nih.... sedangkan gambar asal betul lak kedudukan nyer)..... LAYAN jer lah yer...

pastu malam... sempat jugak bersauna kat bilik, alang² dah sauna letak ar sekali slimming mud, baru ar terasa kehebatan sauna tuh....

sambil² tengok tv sempat g makan buah anggur ngan anak kesayangan aku tuh....... ingat nak tahan lapar jer.... sekali dah pukul 11.00pm terasa nak makan sesuatu lak... aper yg ader ehhhh.... ermmmm... sawi jer yg ader.... so, aku goreng jer sawi + ikan bilis (kurang minyak)....

pas tu lepak jap.... n ... terus tidur.....

1 comment:

  1. sedapnya tomyam tu...jrg nmpk kaler gitu..biasa warna oren tu tomyamnya... kat mana kedai ni ek??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: