Friday, December 31, 2010

TaHNiaH ---> Dina MALaYsiAN IdOL

Cayalah Dina... personally aku nak ucapkan tahniah sangat coz dapat turunkan berat badan. ***macamlah ko kenal aku kan..perasan jerk aku nih..  sumber citer ni aku dapat dari SINI. Apa pun bagi orang yang sama kategori jerk yang akan menghargai benda² cam nih... bukan senang okeyyyyyyyy nak lose weight....

Bukan senang tau... dari size baju 18 ker size 14.... banyak beza tuh..... berat lak 99kg --> 85kg... 14kg lose okeyyy... hebat..hebat...


Ni yang membuatkan aku lebih bersemangat lagik nih... chaiyokk yana...chaiyokk...chaiyookkk... yeeeeeeehhaaaaaawwwwwww...... AKU PUN NAK LOSE WEIGHT.....

Layan picture Dina dulu.... (ambik mood)
DINA
credit this picture to IZYAN

1 comment:

  1. salam, mas ada tengok gambar artis negro selepas dia kuruskan badan... menebal niat dihati nak tuerunkan berat badan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: