Tuesday, December 21, 2010

Jom Shopping


huhuu.. tajuk yang sumer orang perempuan suker.....

sebenarnya petang semalam Incik Azlan aka my hubby ajak g care4 yang baru bukak kat Bandar puchong Utama... yeayyyy... dengan kembang kuncup nyer idung aku ni trus setuju jer.. tak yah nak pikir byk² kali...


Aku sempat gak lah merembat 2 3 benda.. hahaaa.. hubby belanja.... bagus...thank u sayang...mmmmuuaaahhh...


hhehe... best jugak rupanyer care4 nih... coz sebelum ni aku mmg jarang giler dapat g care4.. sebab care4 jauh... banyak gak barang² yg murah.. susu anak dah confirm murah dari tmpt lain.. t-shirt yg kalau setakat dok umah tu mmg murah lah... sesuai tuk ibu² yg suka simple² nih.. RM3.90 jerk.. aku tgk ada sorang husband & wife nih, kemain lagik memborong baju tuh.. ***huhu.. bagus pakcik n makcik.. mmg pilihan yang bijak...


Tapi yang tak best.. ada 3 biji kereta yg parking btol² depan pintu masuk... taulah hari hujan, tak yah lah sampai depan pintu... gilerr... sampai troley nak lalu pun susah.. ape punya oranglah...

2 comments:

  1. Bestnya .. ada orang belanja. =)

    p/s: Terima kasih kerana follow blog anastasyea dan tinggalkan link blog anda dekat entry Saya Nak Follow Blog Anda .. Sila Tinggalkan URL Blog Di sini!. Sebagai membalas budi dan menghargai salam perkenalan dari anda .. saya ikhlas nak follow blog ini juga. Selamat berkenalan dan happy blogging =)

    ReplyDelete
  2. Salam Yanna,
    wah seronoknya dapat belanja dari cik hubby. Biasalah Yanna kat mana2 pun ada org yg penting diri ni, kalau dah parking depan main entrance tu bukan ke menyusahkan org je nanti

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: