Thursday, April 8, 2010

FarmVille


Huhuhu.. sejak aku mendiamkan diri dari berblogging nih.. sebenarnya aku sibuk berkebun kat FARMVILLE.. setelah beberapa bulan berlalu... aku semakin tak boleh lupakan KEBUN ku itu... sehinggalah aku sendiri terfikir... APALAH YANG AKU SEDANG LAKUKAN NI.. sampai sanggup tak buat kerja-kerja opis... dari pagi ke petang mengadap KEBUN hantu tuh...


Dulu kawan aku ada cakap.. KO JANGAN MAIN FARMVILLE tu.. nanti ADDICTED... tapi biasalah aku... mesti nak cuba jugak kan.... dari KEBUN kecil dah jadi KEBUN yang paling besar skali.... huhhhhhh... LALAI nyer aku... sehari aku boleh habiskan masa mengadap FACEBOOK hampir 5 jam... masya'Allah... apa lah yang aku buat nih...


Walaupun aku tahu FACEBOOK tu melalaikan aku, aku tetap jugak layan.. puas menahan NAFSU... ternyata SYAITAN mmg handal menghasut..... Sehinggalah semalam, aku cuba DEACTIVATE sementara akaun FACEBOOK... errmm... nak tutup terus cam rugi pulak.. sebab kengkawan pun dah ramai... tak tahu lah boleh ker tidak...


Untuk hari ni, bukak sekejap berkebun apa yang patut, pastu terus tutup balik... mungkin ni langkah² awal dari aku terus hanyut di dunia FACEBOOK..

1 comment:

  1. sebab tue mas tak main apa2 permainan pun dalam FB

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: