Wednesday, October 21, 2009

Putra Perdana Steam Boat

.
.

Lallalllalalalalalala...... seronok nyer..... :) semalam balik dari kerja, aku n hubby pergi singgah makan steamboat dekat ngan office aku nih (kat Putra Perdana)... ini kali kedua kami makan kat sana... rasa nyer boleh tahan lah... sedap.... walaupun Pak cik tu baru jer meniaga kat situ, tapi aku tengok ramai gak orang yang singgah makan... yang beli bawak balik pun ramai gak... kira ok lah.... kalau saper² yang suka makan steamboat aku lah leh syor kan korang tuk makan kat situ... tapi korang kena pandai campurkan kuah nyer k.... hah apalagi...korang layan lah gambar² aku n hubby yang membelasah steamboat nih.....

.
.

~ sabar menunggu ~

(senyum ar sikit :)... masam jer daddy nih)


.

~ ha....., cam tu lah... senyum seindah suria ~


.

~ layan air sirap jer ~
(walaupun nampak biasa... tapi rasa dia sungguh sedap)

.

~ inilah dia menu yang di tunggu² ~
.
~ cepat "Yang" testttttt......~

.

~ ermm... jap eeeee... ape yang kurang nih ~

.

hah... apalagi kitaorg pun dengan rasa tak sabar nyer terus jer makan..... sekali rasa........ ermmmmmmmm... ada yang kurang ni.... rupanyer kuah dia yg kurang campuran nyer... aper lagi... request ar kat pak Cik tu suruh tambah skit lagi kuah tu........

.


~ Pak Cik..... tambah kuah pleaseeeeee ~

pas tambah kuah tu... sendiri mau ingat lah babe.... licinnnnnnnnnnnnn.....

.


p/s tuk hubby : Sayang, nanti belanja makan plak yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: