Wednesday, October 7, 2009

Ariq Danish Di Alam Persekolahan

Hari ni 07/10/09.. aku telah menghantar anak kesayanganku masuk semula ke alam persekolahan nya... sebelum ni dia memang pernah ke taska.. tapi semenjak aku ada office sendiri ni aku dah tak hantar lagi... so aku bawa dia ke office lah.... rasanya dari bulan Jan09 aku start bawa dia g office.... masa tu kerja tak banyak lagi...
```
Tapi setelah di bawa berbincang bersama daddy nyer... so kami setuju nak hantar Ariq ke sekolah semula... sebab nya bukan aku dah tak larat nak jaga.. tapi, keje di office yang semakin banyak.... takut keperluan dia terabai...
```
Dengan penuh simpati nya, pagi tadi aku hantar dia ke Taska Cahaya Intan.. dekat jugak ngan rumah... waktu nak hantar dia tu pun dia dah nangis² dah... nak ikut kan memang tak sampai hati tinggal kan dia dengan keadaan dia menangis tu... tapi untuk kebaikan dia, terpaksalah redha jer... Harap² dia suka dengan Sekolah Baru nyer tuh....
``````````
Ini pesanan yang aku selalu cakap kat dia :-
1- Dekat sekolah dengar cakap cikgu k....
2- Belajar rajin-rajin
3- Main elok-elok...
4- Nanti jadi Good Boy k.....


(pas tu Ariq pun menganguk² kan kepala dia.. tanda paham lah tu.....)

``````



p/s to Ariq : Nanti dah besar jadi anak yang soleh, beriman, sayang kat mummy n daddy dan dapat pekerjaan yang bagus²... dan family yang bagus.... AMIN...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: