Tuesday, October 13, 2009

Ariq Photo shoot




Salam semua...


Lama gak aku tak update blog nih... bukan nyer aper... kami sekeluarga tak sihat... muntah-muntah... aku pulak batuk.... perggghhhh.. cam nak keluar anak tekak nih.....




Anyway aku ada skit gambar untuk tatapan korang lah.... gambar ni aku ambik masa g tesco.... Tesco ada bagi free baby photo shoot, sesaper yang beli barang RM50 keatas dalam 1 resit... dah kebetulan Ariq ikut sekali... aku pun tak lepaskan lah peluang nih....



Ariq yang ala-ala CowBoy gitu



gambar ni aku scan balik..



@


@


@


@


@



Ariq ala-ala askar pulak...





hahh... amacam anak bujang aku... leh jadi model tak.....?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: