Monday, October 19, 2009

CATCH EYE




Aku baru jer lepas jenjalan blog kengkawan, pas tu aku terjumpa satu blog nih.... Dahlia Journal (tenkiu to dahlia).... apa yang aku nampak Dahlia ada wat entry terbaru pasal new advertiser taraf2 Nuffnang.. OK gak tu kan......... betul tak......leh gak tambah² apa yg kurang... hihihihii..... bak kata Dahlia ....."disebabkan teruja dgn kalernya yg merah itu", maka DaHLia pun melawat ke website catcheye ni… Korang leh lawat di sini ya…
(ni aku copy paste jer dari Dahlia nyer blog)
.
.
.
.


.

.




Apa kelebihan catcheye yg belum di lancarkan ni? (Pelancaran pada 25 Oktober). Based on website itu, dengan catcheye ni kita leh main2 network which is bila kita expand network, kita akan dpt bayaran jugak.Dan yang bestnya, daftar2 dah dapat RM1 ..tengok bawah ni:

.

.




.

.

.

.

bagi aku lah kan.... tak rugi kalau kita join benda² camni... sebelum lebih ramai yg lain join..bayangkan punyalah banyak blogger, kalo semua leh masuk network kita kan bagus…hehee…Tapi aku harap iklan2 ni bertapis spt Nuffnangs yg mna kita boleh tidak memilih iklan yg tidak kita kehendaki..So, apa tunggu lagi??? Meh kita join ramai2!!! Klik link bawah ni ya..
.
.

.
.

p/s : di sini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Dahlia Journal.... sebab aku menjadi kan entry beliau sebagai panduan aku untuk membuat entry aku pada kali ini.... tenkiu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: