Wednesday, September 30, 2009

Raya 2009


Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua... Izinkan aku memohon seribu kemaafan seandainya tersilap kata & terkasar bahasa.. mohon di ampunkan...




Raya tahun ni kami sekeluarga beraya di Palong 2... Pagi² lagi semua dah bangun untuk menyarung baju baru.. aku juga tak ketinggalan... Pagi² lagi aku telah menyiapkan Si Kecil dengan Baju Melayu Cekak Musang bersama sampin songket dan songkok baru nyer... Gembira hati bila melihat gaya Si Kecil di pagi raya..




~Gaya 2 Beranak di pagi Syawal~










~ni pulak gaya Mummy n Daddy~



~Posing adik beradik jer nih~

Dari kanan Dik Ja (pangku Si Intan), Kak Cik, Aku, yang berdiri kat belakang tu, adik bongsu aku... kami panggil dia MAMA...( Ramai lagi yang tak der nih... )



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: