Wednesday, August 24, 2011

Baju Melayu Anak Bujang Mami

Sebelum ni status di FB, menyuarakan rasa tidak puas hati tentang UPAH baju melayu Ariq Danish yg berharga Rm70 untuk sepasang.... walau macamana pun memang tak boleh nak salah kan orang lain.. sebab aku yg malas nak gi tempah... sebab asal nyer memang nak beli baju siap jerk.. tapi daddy nak jugak tempah... 

So, daddy bagi contoh baju daddy n baju ariq.. n pesan suruh buat baju melayu teluk belanga... oklah... kalau dah upah jahit mahal dah tentulah kita espect baju tu perfect dari segala segi... Semalam masa pergi ambik baju tu, tengok baju Ariq dia tak buat teluk belanga..... terbakar biji mata aku memandangnyer.. tapi memandang kat umah orang terpaksa lah cover sket.... daddy dia pun kata, takperlah.. dah siap jahit pun.... sabar jer lah....

Pastu daddy try sarung baju dia pulak.... ambik kauuuu.. macam baju pinjam.. memandai jerk tukang jahit tu panjangkan tangan baju tu n labuh sket dari baju contoh... adoooooiiiiiiiiiiiiiiiii.. geloboss jerk tengok laki aku pakai.... kalau ikut panas hati ni mau jugak aku humban kan baju tu kat lombong, tapi aper bo0leh buat....... daddy pun terpaksalah buat² kata ok baju tu.. sebab dia yang memandai² gi tempah... aku dah cakap suruh beli siap jerk degill.... dah lah mood nak raya aku ni kelaut... sekali tengok lak baju ni, bertambah ke laut lah di buatnyer.....

Total bayar upah baju tu semalam RM260.00.. utk baju Ariq 2 pasang, n 2 helai baju daddy.......

Pesanan aku utk tukang jahit sekalian  : 
Jangan nak ambil keuntungan semata²... fikirkan quality.... sekali ni jer lah aku tempah kat ko....

With Love..... ■☻♥♥♥♥YaNNa LeNNa IsMaiL♥♥♥♥☻■

2 comments:

  1. sedihnya dgr cite..ayah mia pernah gak kena kak gini.....kdg2x rs beli baju melayu siap pun leh try siap2x..puas hati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: