Monday, April 12, 2010

erm... Runsing lah...


sob..sob....sob... kesian nyer aku bila dpt messange dari owner rumah hari sabtu (10 April 2010)yang tertera ....


" Hi, I would like to inform you that the owner wants to take back the house and will provide you one month notice".


Ingatkan baru nak nak tertidur di petang hari... sekali dpt message tu, bagai nak pitam di buatnya.. terus tak jadi tidur... n ajak hubby gi cari rumah untuk disewa/dibeli.. Huh.. dah lah kitaorg baru beli kereta... mana nak cekau duit lagi neh... adussssss.... sakit otak woooo.... kalau bagi tau awal² tak der lah kitaorg dok beli kereta dulu.... hampeh nyer owner.!!! nasiblah tak der aggrement... leh arr jugak minta tolong drag notice jadi 2 bulan...


Masa dah tentu tak menunggu aku... apa pun yang terjadi rumah baru mesti di cari.. harap² semua berjalan lancar... terpaksalah meminjam kat mana² yang patut.. mak... kakak... bantulah aku.... kepada customer yang tak bayar lagi invoice yang dah berzaman tu... tolong lah bayar ehhh... aku betul² sangap neh...


Dah try tanya rumah kat area yang sama... kena ada cash +- 40k.... perrgghhh.. banyak tu.... harap² bank leh arr tolong bagi aku n hubby wat pinjaman 90%... tolong lah... jgn lah tolak application aku ehhh... dah kira di hujung tanduk dah nih.... ....lawyer fee jerk dah dekat 10k.. (along.. tolonglah minta kak dilla wat kan aggrement..), rasanya rumah yang nak di beli ni tak perlu renovation, semua dah ok.. grill pun dah ader..


FUND YANG DAH ADER :

- DUIT KUTU RM5700

- DUIT SIMPANAN AKU RM1000 JERK..

- DUIT SIMPANAN ARIQ RM1000 GAK

- DUIT DEPOSIT KERETA YANG BELUM DPT RM3000

- DUIT DEPOSIT RUMAH RM900

- LAGIKKKKK.... DUIT MAK RM10K... YANG MAK DAH BAGI..

- DUIT ASB AKAUN KE-2 AKU SECIPUT JERK LAK TU RM9300

- ADUSSSSSSSSSS......



cam no neh.... customer² ku yang budiman.. leh tak tolong settle sket invoice yang outstanding tu... situ jer lah punca nak tambah duit nih... yang dah 6 bulan tak bayar tuh... tolong lah byr...


Sekian.


3 comments:

  1. semoga dipermudahkan allah kak yana ....kecian gak mia dengar cite ni

    ReplyDelete
  2. hussshh!!!! dah cukup tue...

    InsyaAllah, nanti Allah swt akan tolong... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: