Thursday, February 18, 2010

Aku & Sunglasses


Mai nak story morry sket... pasal nyer Cik Yanna dan Sunglasses nyer.... menyampah lah woiii... apsal aku tak sesuai nak pakai sunglassess nih.... benci tau.... tengok org pakai lawo jer... bila aku pakai... buat meluat nak tengok diri sendiri jer.... huhuhu



Mr Hubby Wubby kata kann... hidung awak tu penyek.... mana sesuai pakai sunglassess...eeeiiiii geram tul lah mulut dia nih... bukan nak bagi moral support.. mengata lagi ader.... aku tau lah hidung aku bukan cam hero hindustan... tapi aku nak juga beli sunglasses baru...banyak kali dah try sumer menyakitkan hati jer....



Mana erk nak cari... aku tengok org lain pakai yg Rm10 pun dah meletoooppp... tak yah yg mahal²...

6 comments:

  1. haaa..klu camtu..my 5cents suggestion, pegi jer beli yang 10hengget tuh few pairs and try jer pakai dulu..nak biasakan diri..nanti dah lama2 mesti tgk tak pelik dah..cunnss lagi ada laa..klu cam i dah gedik pakai sunglasses dari zaman remaja lagi...kekeke..so together2 ngan my sunglasess mmg tak boleh dipisahkan.. ;-)

    ReplyDelete
  2. abaikan jek..pakai jek w/pun hidung penyek..yg penting try first tgk yg mana sesowai n bli tp xyah yg mahal...

    ReplyDelete
  3. Lawa jer kalau pakai....usah didengar suara2 jeles tuh...hehehe

    ReplyDelete
  4. hehhe.... mmg dh berhajat sangat dah ni... siap lah u babe... i beli jer... peduli u nak ckp aper... hahahhahahha...

    ReplyDelete
  5. heheheh yang penting gayanya bukan harganya heheehe

    ReplyDelete
  6. korang.... benci tau... hubby i... i yg nak beli.... skali dia yg dah beli dulu.... mahal pulak tuh.... tension jer.... siap i blasah jer u punya ... u beli pun yg unisex punya kan..... hahahhahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Weight:


Height:



Your BMI is: